2012. június 7., csütörtök

A Zokni

Reggel hirtelen felriadtam.
Átvánszorogtam a szobán, azonnal látni akartam a zoknimat ha még ott van… gyanakodva  néztem  körbe kapzsi szemekkel. Biztos akartam lenni benne, hogy egy lélek sem lát.
 Kitekertem az izzadt, koszos zoknit a maszatos kezemmel.
Akkor anya nyitott be  és  én mielőtt belépett volna,  mint a villám dugtam a büdos zoknit a pizsamám zsebébe.
-Édesem te már ébren vagy? kérdezte.
-igen  morogtam.
-"gyere le kicsikém készítettem reggelit neked"  mondta  anya nyugodt hangon.
-"azt hiszem, hogy elöbb átöltözöm." válaszoltam
-"jó csak siess, mert kihűl a reggeli," sóhajtotta anya.
 Ahogy becsukta  az ajtót kivettem a zoknit a zsebemből és amilyen gyorsan csak tudtam kibontottam, mielőtt  megint benyitott volna valaki.
Egy nagyon keresett lopott aranymedál feküdt a tenyeremben.
A furcsa az egészben, hogy senki se gondolná, hogy én loptam el.


FOLYTATÁS KÖVETKEZIK !!!!!!

A medál leírása:
Arany díszítve midenféle drágakővel, gyönnyörű ezüst díszítéssel a közepén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése